Still having fun... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu Still having fun... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu

Still having fun...

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Berdien

17 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Omdat het kan…

Nog een paar daagjes kan het allemaal! Elke dag wat leuks doen, elke dag op stap en natuurlijk heerlijk chill niksen op het strand!! Nog een paar daagjes kan het allemaal…

De vorige keer had ik het over mijn welverdiende vakantie! Aruba dus! Het was helemaal top!! Echt heel mooi!! Onze reis begon de avond ervoor…

Om 4 uur ’s nachts thuisgekomen van een avondje TMF. Laat ik mijn tas maar is in gaan pakken!! 5 uur het wekkertje! Dat is nou wat ik noem en kort nachtje! Loes, Maris en Rach staan precies op tijd op de stoep, te popelen om naar Hato te gaan! Nou wat een spul was dat! Willemijn nog dronken, Rach en ik met een uur slaap, maar gelukkig hadden we ook Maris! Wij alles natuurlijk heerlijk poko poko relax! Tot we bij de douane kwamen.. Shit immigratiekaart vergeten….. Gelukkig mochten we doorlopen! Vul maar gewoon een nieuwe in! Onze namen galmden inmiddels uit de speakers! Coppens, Peters, Teeuwen en van Hazel… Toch maar even vaart maken!
Het bleek een privévlucht te zijn! Hoe kan het ook anders, een welverdiende vakantie moet natuurlijk wel in style! We vlogen met z’n vieren en 10 piloten naar Aruba! Ons kan niks gebeuren! Netjes over het zebrapad naar ons dikke vliegtuig met welgeteld 4 stoelen naast elkaar! En wat doen wij… We gaan netjes op de voor ons bestemde plekken zitten! Hoe netjes!
De vlucht verliep prima! Heb heerlijk geslapen, wel wat kort…
Toen stonden we daar ineens! Op Hato van Aruba! Want hoe dit vliegveld heet… Niemand had een idee! Net zoals ik geen idee had in welke straat ons appartement stond, geen telefoonnummer alleen een naam! Gelukkig is hij daar.. Het telefoonboek!!! Ook op Aruba ideaal!
Nadat onze koffers&Maris grondig gescreend waren stonden we als 4 verdwaalde meiden op een airport met wat mannetjes! Die moesten wel om ons lachen! Gelukkig hadden ze een auto voor ons! 120 dollartjes voor 3 dagen! Doen!! Zij regelen het wel!!!
Appartement is top! Zeer relax, zwembad voor de deur & een bar naast de deur helemaal top!!
Op naar het strand! Lkkr ff bijgeslapen! Daarna als 4 toeristen het eiland verkennen! Je kent ze wel van die mensen die aan de hand van een ANWB boekje het hele eiland aftoeren! Dat waren wij dus! Echt helemaal top!! Tal allemaal dankzij jou boekje wat je hier gelaten hebt!!

Heel veel mooie dingen gezien! Het strand hier is net klein Curaçao!! Superwit strand & een zee zo blauw!! Genieten dus, lekker Cocktailtje erbij, zaterdag een boottochtje weten te fixen, lunchen met livemuziek enz!! Top!!
Het uitgaansleven van Aruba was alleen niet echt de bom ofzo… Hier zijn niet veel mooie mannen, maar Aruba klaart de boel! Damn.. Zelfs dronken zou ik ze niet leuk vinden! Blij toe dat we op Curaçao wonen! Naast de niet zo mooie mannen waren ook de staptenten niet top! Kijk waren er nou mooie mannen dan werd die staptent vanzelf de bom..! Vrijdagaaf wel een hele gezellige aaf gehad! Eerst heerlijk tapas gegeten waarna we een drankje gedaan hebben in Sopranos! Lekker marini’s & cocktails gedronken!! Hopi Hopi bon! Lekker rustig dus! Ook wel eens chill!! Zaterdag nog heerlijk genoten van wat zonuren!

We werden door het autoverhuurmannetje down town (Oranjestad) afgezet voor een laatste diner@Aruba! Half 9 werden we op Beatrix verwacht ( ja zo heet het vliegveld!!). Het was weer haasten aangezien we pas om iets voor half 9 in een taxi stapten! Aangekomen op de airport werden we weer onaangenaam verrast door het mevrouwtje achter de balie! We moesten gewoon weer luchthaventax betalen! Heen 32 dollar en terug zelfs 34,25… Geld hadden we niet meer!! Dat werd eerste een partij zuur doen en daarna toch maar een wandelingetje naar de pinautomaat gemaakt!
Uiteindelijk op tijd in het vliegtuig gestapt! Niet privé deze keer! Maar wel met het zand van Aruba nog aan de benen! Supergrappig! Net of je in de bus stapt na een daagje Scheveningen! Dan sta je 30 minuten later ineens weer in een ander land! Peet was zo vriendelijk ons op te halen! Wat ik niet wist is dat hij zijn Deawoo Racer had ingeruild voor een jeep… Hahah! Wat hebben wij gelachen! Met z’n 5en in een jeep, koffers en tassen erbij en een brightje in de hand! Het was proppen, maar we kwamen thuis! Zo grappig dat je dan ineens weer op Mambo staat! Gewoon weer the good old!!
Kort samengevat was Aruba dus een onwijs leuke ervaring!! We hebben het met z’n vieren heel leuk gehad!!

Tijd om naar huis te gaan is het gelukkig nog niet! Ik heb nog heel wat things to do! Het gaat wel al goed met mijn lijstje!! Heb afgelopen woensdag samen met Janneau de Christoffelberg beklommen! Geloof het of niet.. We zijn verdwaald op de berg! Ik doorklimmen, steil omhoog op mijn slippers (schoenen vergeten….) tot we dachten, dit kan een mens van 62 nooit doen! Uiteindelijk zagen we alleen maar cactussen en zijn we dus maar terug gegaan!! Met de hulp van 2 mannen de goede weg gevonden en de top gehaald!! Terug ging vlekkeloos!! Vandaag bij blue bay geweest! Superrelax! Daar zelfs met schildpadden gesnorkeld! Echt mooie beesten!! Helemaal leuk!!
Verder komen er nog heel wat mooie daagjes aan! Morgen ga ik een daagje meelopen op een basisschool! Daagje groep 3 op de Albert Schweitzerschool, de grootste primaire school! Betekent helaas wel zuur om half 7 opstaan!! Maar ik heb er zin in!! Nu ik het heb over zuur om 8 uur… Vanmorgen ook half 9 de wekker gezet om samen met Franka op pad te gaan! Ik moet me namelijk al bijna uitschrijven, maar ben ook nog met mijn inschrijving bezig!! (Komt allemaal goed mam!) Ik ging vandaag mijn pas ophalen! Vanaf vandaag ben ik dus ook zo’n persoon met 2 identiteitsbewijzen!

Het heeft wel wat tijd gekost! Om, 9 uur trok ik mijn nummertje en om half 2… was ik pas aan de beurt! Aangezien ik niet van wachten hou heb ik dat ook niet gedaan! Eerst even naar Punda gegaan, daarna Otrabanda verkend om vervolgens om 12 uur nog niet aan de beurt te zijn! Ik zuur, want wordt om half 1 opgehaald voor een daagje blue bay! Nog 12 nummers te gaan! Ik zuur! Heb echt alles geprobeerd! Ik wilde het nummertje van de eerst volgende kopen, heb de bewaker een doos polar aangeboden , maar niets wou baten! Viel ook de stroom nog eens uit! Toen was ik er klaar mee!! Ik zeg tegen de bewaker! Meneer ayo ermee, ik ga naar huis! Ik ben over 3 kwartier terug! 3 keer raden, chaos op de weg! Stroom was uitgevallen dus de stoplichten deden het niet! Leuk is dat! Wie het eerst komt, die het eerst… Ik was best rap al zeg ik het zelf! Wordt weer aanpassen in NL! Maar goed, je raadt het al, 6 nummers te laat!! Gelukkig mocht ik ertussendoor omdat ik buiten stond en de tijd vergeten was!! Goede tip van de bewaker! Ik heb dus een sedula!!! Kan er welgeteld 10 dagen van genieten!!! Beter laat dat nooit!!!

Vrijdag staat Roog@villaMaria op het programm! Zal wel weer een mooi feestje worden! Zondag mijn laatste wet&wild.. Het aftellen gaat dus beginnen! Daar wil ik alleen nog helemaal niet aan denken, want naar huis gaan. .. Daar heb ik helemaal nog geen trek in! Wel heb ik er natuurlijk weer zin in om iedereen weer te zien & weer normaal een balletje te trappen!! 1 april staat the match gepland tegen de bovenste! Gaat een lekkere binnenkomer worden!! Meteen aan de bak als ik mee mag doen!
Lieve mensen! Ik ga er nog een paar mooie dagen van maken!!
Veel liefs,
Berdien

  • 17 Maart 2010 - 10:11

    Jans:

    Hey Berdien!
    Wat heb ik genoten van je geweldige reisverhalen. Je kan altijd later nog schrijfster worden ha ha.
    Ja de tijd gaat snel he als het gezellig is...maar genoten heb je zeker zo te lezen en zo hoort het natuurlijk ook!
    Meid geniet nog van de laatste weken/dagen!
    Groetjes uit Stollywood

  • 17 Maart 2010 - 21:28

    Esther De Keijzer:

    haaha je "moet" mee doen 1april, 5 april 8 april 15april en de 22aprril haah
    zet dat maar in je agenda hi maar als jij er ben komt t goed!!
    ohh wat gaaf joh dat je in zo`n klasje mee mag lopen!! super!! we horen t de 28ste wel!! veel plezier nog wij tellen wel af als je t goed vin hahaah
    xx

  • 18 Maart 2010 - 10:26

    Jenny:

    Hey Berdien,
    Geniet nog maar ff daar van het mooie warme weer, hier is het vandaag volop lente, maar helaas waarschijnlijk maar voor 1 dag. Zie je vast wel weer als je thuis bent ;)
    Groetjes Jenny en de rest van de Kokkies

  • 18 Maart 2010 - 11:25

    Marian:

    Hey BJ !!!

    Ga genieten die laatste dagen, gelukkig voor jou wordt het weer hier steeds beter, de lente is eindelijk ingezet !! Hier staat je rooie toetoet klaar en al je vriendinnetjes en familie. Neem deze maanden als een goeie, gave, geweldige, warme, zonnige en leerzame ervaring mee naar huis, daar kan je de rest van je leven altijd op terug kijken......scheelt dit voor de verwerking....haha.

    Tot snel hè !!

    x

  • 21 Maart 2010 - 12:14

    Simone :

    klinkt weer gezellig!!!
    heb erg genoten van je verhalen.

    tot snel xxx

  • 21 Maart 2010 - 20:51

    Jenny:

    Bedankt voor je kaartje, kun hem vertalen voor ons als je weer thuis bent?

    Groetjes Jenny en de Kokkies

  • 24 Maart 2010 - 21:55

    Dorine:

    Jammer dat we niet meer kunnen genieten van al je leuke,zielige,boeiende,spannende en vooral enthousiaste verhalen. Maar je hebt een geweldige tijd gehad onthou dat en dat neemt niemand meer van je af.Geniet nog die laaste daagjes en we zien je snel weer in het dorp verschijnen kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Berdien

Gewoon omdat ik in Zuid Afrika geen tijd had om met olifanten door te brengen... Dit keer geen werk, geen vrijwilligerswerk, maar wel een doel! De olifanten en de bountystranden! De rest van de reis is een leuk extraatje!! Ik heb er zin in!

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 88301

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 16 Februari 2018

Frank&Berdien op reis

20 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Doen waar je blij van wordt

14 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Omdat het kan!

19 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ik & mijn rugzak

02 September 2009 - 26 Maart 2010

Just having fun...

Landen bezocht: