Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu

Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Berdien

24 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Ik wil helemaal niet naar Nederland!! Helemaal geen zin in!! Veel te leuk hier!! Maar ja ik had 7 maanden geleden al bepaald dat ik ook weer een keer naar Nederland zou gaan!! Ik ga dus maar gewoon...
Zaterdag om 6.15 sta ik weer met mijn voetjes op Nederlandse bodem! Deze week geniet ik nog maximaal!!
Zondag mijn laaste happy hour@Mambo/Wet&Wild! Gezellig barbecuen in de strandwijk met z'n 15en! Vet leuk! Totdat ik, omdat het mijn laatste zondag is, zonder pardon het water werd ingejonast! Jongens... Daar had ik niet op gerekend! Eerst maar met een handdoek om me heen naar W&W! Ik hield me wel aan de dresscode hoor! Wet! Gelukkig was joy er om me te redden van een avond gekleed in een handdoek! Ik mocht haar broek en bikini aan!! Beter!! Voor de laatste keer shotjes gedronken aan de bar met mijn chille collega's!! Ik zeg mijn laaste W&W was de bom!!!

Maandag heb ik maar gebombardeerd tot regeldag aangezien ik me nog moest uitschrijven... Had ik steeds geen zin in en voordat van uitstel afstel komt ging ik maar op pad! Weer een avontuur bonnetjes trekken en wachten! Hoe het precies verliep is weer een verhaal apart! Het kwam er op neer dat ik een beetje laat was, dat ik een beetje mijn loonstroken niet had en dat ik me er uiteindelijk uitgered heb! Als ik mijn fantasie toch niet had... Jongens dan had het niet gelukt!
Ik moest opgeven wat ik verdiend had.. Gaat lastig zonder loonstrookjes. Gelukkig had ik januari en februari wel! Nu het verhaal, van september tot en met december heb ik gechillt, niet gewerkt dus en daarna 2 maanden bij mambo gewerkt!! Ook chillend dat wel!! Maar goed, de uitschrijving is een feit! 5 stempels rijker en een sedula armer kon ik er weer tegenaan!!
Om het te vieren ging ik met Franka en Steef lkkr luxe uit eten bij fort Nassau! Lekker flesje wijn erbij, 3 gangen menu! Toppers!!!

Dinsdag op naar de blauwe kamer met Rach&Janneau! Wel weer wandelend natuurlijk, Scheelt 35 guldens p.p., Peet&CO weten jullie het nog! Was supermooi!! Deze keer met onderwatercam! Alleen jammer dat hij ermee kapte! Of ik heb hem gesloopt of het is een fabrieksfoutje.. Hopen op garantie!! Komt goed!!!
's Avonds lekkr chillen met wat vriendinnetjes op mambo bij de film! Helemaal gezell!!

Vandaag lekker naar klein Curaçao geweest omdat ik er toch al 2 keer was geweest! Superchill!! Niet voor iedereen!! Mensen gingen zelfs over elkaar heen kosten!! Het zit allemaal tussen de oren... haha!
Vnaaf pizza&afscheidsparty van mij op de Dr. Maal! Daarna TMF! Morgen chillen en alle boodschappen doen die ik voor mam en kok mee moet nemen! Staat nog een lekker etentje op het programm en een avondj cinco!

Vrijdag is het ayoBerdien dag! Nog ff lekker lunchen op mijn oude werk en daarna.... Daar hebben we het nog niet over! Ik denk er niet aan! Het is nog lang geen vrijdag! Dat duurt nog hardstikke veel minuten!!!

Mensen! Het is top hier!!
I love it!!!

Zie jullie zaterdags...

Liefs
Berdien

  • 25 Maart 2010 - 05:46

    Mams:

    Ja t is jammer maar aan alles komt een eind. Zelfs aan je tijd op dat geweldige eiland. Maar wie weet wat de toekomst je nog gaat brengen!!!
    Tot zaterdag.
    KUSSSSSSSSSSSS

  • 25 Maart 2010 - 07:22

    Binky:

    Hey het komt nu erg dichtbij. En ik geloof graag dat je wil blijven haha. We zien je zaterdag weer maar tot die tijd veel plezier.

    Greetz

  • 25 Maart 2010 - 09:56

    Astrid:

    Tot zaterdag :D Ik kom na mijn werk ff buurten :D

  • 25 Maart 2010 - 10:49

    Jans:

    Hey Toppertje

    Een goeie vlucht en lekker weer naar je paps mams, broertje en vriendjes en vriendinnetjes....da's ook leuk toch ha ha

  • 26 Maart 2010 - 08:05

    Marian:

    Hey BJ,

    Wat een ellende....naar huis.....!!! Verzin anders snel weer een nieuw avontuur en hopen dat dat dit overtreffen zal. Kan ik me niet voorstellen !! Kok en ik komen zaterdag wel ff een borrel halen natuurlijk. Hopen dat het leven in Holland je snel weer bevalt, maar het zal wat aanpassingen nodig hebben denk ik, haha. Probeer gewoon de knop om te zetten en blij zijn dat je weer thuis bent. Live goes on baby !!!! Tot morgen, dikke kus Marian

    PS bedankt voor al je leuke verhalen, ik heb genoten !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Berdien

Gewoon omdat ik in Zuid Afrika geen tijd had om met olifanten door te brengen... Dit keer geen werk, geen vrijwilligerswerk, maar wel een doel! De olifanten en de bountystranden! De rest van de reis is een leuk extraatje!! Ik heb er zin in!

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 88311

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 16 Februari 2018

Frank&Berdien op reis

20 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Doen waar je blij van wordt

14 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Omdat het kan!

19 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ik & mijn rugzak

02 September 2009 - 26 Maart 2010

Just having fun...

Landen bezocht: