Home sweet home..... - Reisverslag uit Ammerstol, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu Home sweet home..... - Reisverslag uit Ammerstol, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu

Home sweet home.....

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Berdien

11 Januari 2011 | Nederland, Ammerstol

Toch nog even een klein Hollands berichtje....

Inmiddels ben ik alweer een kleine week in Nederland! Tot nu toe bevalt het me allemaal 10 keer beter dan toen ik terug kwam uit Curaçao!! Toen was het namelijk tranen met tuiten op de bank!!

Op dit moment vind ik het heerlijk weer lekker tussen mijn familie, vriendjes en vriendinnetjes te zijn!! Party party in NL!!

Moet wel zeggen dat ik terug in het vliegtuig geen idee had wat ik in Nederland ging doen! Ja mn besten opzoeken, maar verder.... mn bankrekening aanvullen ofzo!
Moest ook wennen aan mijn Nederlandse buurman in het vliegtuig! Vooral volhouden Berdien, dat Engels praten tegen een Nederlander!!! Ohh sorry, je bent Nederlands! (Die zin heb ik maar een paar keer hoeven zeggen)

Mijn onthaal op Schiphol was wederom geweldig! Super om je meteen zo welkom te voelen doordat Suus, Marjolein, Esther, Chantal, Charis, Willemijn, Rachel, Jeff en uiteraard paps en mams de moeite hadden genomen om helemaal naar Schiphol te rijden!! Het allerleukst!! Jeff zorgde voor de eerste verrassing!! Ik miste een halve binky! Jeff; geweldig hoe jij in 11 weken tijd zoveel gewicht verloren bent!! Ben trots op je!! Topprestatie!! De tweede verrassing was Rachel! Ik wist niet beter of zij woonde nog in Winterberg! Dacht haar pas de 28e weer te kunnen zien! Staat ze ineens voor mn neus!!! Allemaal geheimpjes voor mij...

Oww ja... Ik kreeg ook meteen te maken met de Nederlandse regeltjes!
Er stond een schuifdeur open van de bagagehal naar de ontvangsthal. Ik mocht absoluut niet over de lijn en moest van de beveiliging door een telefoon met Jeff en mn Paps praten... Tsjaa, als je kunt kiezen tussen een telefoontje of een real life hug... Keuze zo gemaakt dus! Pa en Jeff over de lijn, ff een knuff en weer trg! Stond ik bij de bagageband op mijn bagage te wachten 'Mevrouw, kunt u even meekomen' O jee....
'Zagen wij nu goed dat u over de lijn bent geweest?' 'Dit is beschermd gebied, dat kan echt niet.' 'Die deur kon niet open staan, we gaan het nakijken op de camera'..... Welcome back!!! Ik hoop dat ze genoten hebben van de opnames!!

's Avonds meteen een gezellige party bij mij thuis, met nog meer vriendjes en familie! Helemaal leuk! De rest van de week heb ik ook maar feestend doorgebracht! Gewoon omdat ik ervan hou!!
Nu begint de speurtocht naar werk!! Komt vast een keer goed!! Moet wel eerlijk zeggen dat ik de vraag wanneer ga je weer weg niet kan beantwoorden met ik blijf hier... Concrete plannen zijn er nog niet, maar op de lange termijn sluit ik hetvolgende niet uit....

Wordt vervolgd...

Liefs
Berdien

ps..
Iedereen superbedankt voor de berichtjes, smsjes, belletjes, kaartjes etc!! Allerleukst!!
Enn.. Mocht iemand zin hebben in een foto/verhalenshow Zuid Afrika!! Nodig jezelf vooral uit voor een borrel!!!


  • 13 Januari 2011 - 15:02

    Patrick:

    Nou ik weet wel een baan voor je ik zou schrijver worden want al die verslagen bij elkaar zijn zeker 2 boeken zag je zaterdag even maar we praten snel nog is bij oi patrick en ja de regels zijn streng hier zeker in dat gat waar je vliegtuig landde die zijn nog gekker als in maaskantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Berdien

Gewoon omdat ik in Zuid Afrika geen tijd had om met olifanten door te brengen... Dit keer geen werk, geen vrijwilligerswerk, maar wel een doel! De olifanten en de bountystranden! De rest van de reis is een leuk extraatje!! Ik heb er zin in!

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 88453

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 16 Februari 2018

Frank&Berdien op reis

20 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Doen waar je blij van wordt

14 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Omdat het kan!

19 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ik & mijn rugzak

02 September 2009 - 26 Maart 2010

Just having fun...

Landen bezocht: