Nog 6.... - Reisverslag uit Ammerstol, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu Nog 6.... - Reisverslag uit Ammerstol, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu

Nog 6....

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Berdien

27 Augustus 2009 | Nederland, Ammerstol

Jaja!! Bijna is het zover!!
Over 6 daagjes sta ik weer op Schiphol!! Deze keer niet om iemand af te halen of voor een korte vakantie!! Over 6 daagjes stap ik op het vliegtuig om over 6 maanden pas weer terug te komen!!! Ik heb er onwijs veel zin in!! Om die 6 maanden financieel door te komen moet er natuurlijk wel gewerkt worden! Dat ga ik dan ook maar doen.. Wel op het strand, lekker de hele dag buiten! Als je nieuwsgierig bent naar mijn werkplek.. Check dan www.mambocuracao.nl
Zaterdag mijn afscheidsfeestj, zondag nog ff voetballen en dan inpakken!! Komt allemaal goed!!

Ciaoo
Berdien

  • 27 Augustus 2009 - 18:00

    Anita:

    Hoi Berdien, onwijs veel plezier op Curacao. Ik zal lekker veel klantjes die richting op boeken en natuurlijk moeten ze allemaal naar de Mambo beach Club voor een cocktailtje van Berdien!
    Ik heb zaterdag eerst Braderie, dan een feestje in krimpen a.d. Lek en dan naar Annie's feest, die 50 is geworden, dus veel tijd zal er niet overblijven om je gedan te komen zeggen, maar bij deze: goeie reis en have fun!

  • 27 Augustus 2009 - 18:45

    Petra:

    Wauw Berdien,
    Ik wens je heel veel plezier en zal je site zeker in de gaten houden,
    trouwens ben stiekem wel een pietsie jaloers, lijkt me echt helemaal superr,
    nogmaals heel veel plezier!!

  • 27 Augustus 2009 - 22:42

    Mams:

    veel plezier daar t is wel wat de een komt thuis uit Curacao en de andere gaat. Maar we komen langs dus!!!!!!!!!

  • 27 Augustus 2009 - 23:08

    Jos:

    Nou meid, goeie reis en veel succes daar op die mooie plek. Ik barst ook van de zin, maar ja, hopelijk kom je wat tegen in het onderwijs! Dat zou het wel effe zijn, zeg!! Nou ik hou het gewoonlijkj maar kort. Ik zal je avonturen op de voet volgen, hoor!!
    Dikke zoen, Jos

  • 28 Augustus 2009 - 05:49

    Marjolein:

    He meis, ik wens je heel erg veel plezier en misschien dat ik je in je laatste maand kom opzoeken!!
    Heel veel plezier en geniet!!

  • 28 Augustus 2009 - 09:00

    Dorine:

    heel veel plezier en geniet ervan.Dat zal vast wel lukken!!!

  • 28 Augustus 2009 - 09:53

    Jacoline:

    Hoi niggie!

    Heeeeeel veel plezier op Curacao! Dit soort dingen doe je meestal maar 1x in je leven, dus geniet er van!

    Laterz!

  • 28 Augustus 2009 - 13:21

    Jenny :

    Hey Berdien,
    Ja het weer wordt hier toch wat minder, dus geen slechte keus om naar Curacao te vertrekken. Laat je ook ff weten als je een leuke eilandbewoner aan de haak hebt geslagen?
    Zie je morgen;-)
    Jenny en de Kokkies

  • 29 Augustus 2009 - 18:40

    Jans:

    Hey Berdien
    Komt nu snel dichterbij he....maar je bent er helemaal klaar voor lees ik. Leuke site opgezet dus we gaan je allemaal volgen hoor. Heel veel plz. en geniet van t mooie weer daar, wij gaan de winter wel in brrrrr ha ha
    Have fun, maar dat komt vast wel goed en werk niet tehard....
    Ciaoo

  • 03 September 2009 - 17:11

    Astrid:

    Maak ze gek daar ;)

  • 04 September 2009 - 12:56

    Rosanne:

    Hey Berdien,
    Waar blijven de verslagen ;-). Veel plezier, en ik ga je proberen te volgen!
    Groetjes Roos

  • 04 September 2009 - 15:21

    Je Nichtje:

    heeeej berdientje,
    hihi we hebben je site nu en ik mis je maarja
    spreek je nog wel keer op msn,
    xxx antoinette gert 7betsie uit het regenachtige hollandia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ammerstol

Berdien

Gewoon omdat ik in Zuid Afrika geen tijd had om met olifanten door te brengen... Dit keer geen werk, geen vrijwilligerswerk, maar wel een doel! De olifanten en de bountystranden! De rest van de reis is een leuk extraatje!! Ik heb er zin in!

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 88370

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 16 Februari 2018

Frank&Berdien op reis

20 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Doen waar je blij van wordt

14 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Omdat het kan!

19 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ik & mijn rugzak

02 September 2009 - 26 Maart 2010

Just having fun...

Landen bezocht: