Bon ana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu Bon ana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berdien - WaarBenJij.nu

Bon ana

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Berdien

01 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen!!!

Even heel snel en kort!!!
Allemaal de beste wensen voor 2010!!! Dat jullie maar veel mogen genieten!!! Ik doe het hier elke dag weer en ik kan zeggen het is een aanrader!!! Zeuren kan altijd nog!!
Gister was zoooo super te gaaf gek!! Echt zo verschrikkelijk als kerst hier was, zo vet was oud en nieuw!!! Dan te bedenken dat dit meisje
gewoon van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts heeft gewerkt! Toch was het top!!! 12 uur champagne knallen met collega's!! Niemand wist of we uberhaupt een fles open mochten maken van de baas, maar ja hoort erbij! Dan maar meteen een paar he!!!!
Kan jullie zeggen dat deze champagne top smaakt! Flessen van 190 gulden!!! Die smaken wel!!
Maar goed... Er moest nog heel veel en dan ook echt heel veel puin geruimd worden! Franka en ik wisten niet waar we beginnen moesten!!! We zijn dan ook maar begonnen met het opdrinken van de champagne die de gasten hadden laten staan! Goed begin is het halve werk zeggen ze toch!!! Wij weten!!!
Daarna met de vuilniszak en een krat op pad gegaan!! Tussendoor champagne gedronken, gefeest, gelachen en om kwart voor 2 zag de manager het licht!! We mochten stoppen!!! Feestkledij aan en gaan!!!
Was helemaal top!! Het vuurwerk wat ik gezien heb was supermooi!! Veel heb ik niet gezien... Stonden een paar palmbomen in de weg!! Oud en Nieuw hier was in elk geval goud!!!
Zometeen luid ik het nieuwe jaar in met een nieuwjaarsduik!!!Lees warme nieuwjaarsduik!! Foto's volgen!!!
Van gister zet ik vast op mn hyves!!!
Moest wel aan jullie denken hoor rond half 7... DAmn bijna aftellen in NL... Heel gek idee om dan niet thuis te zijn!!! Volgend jaar ben ik er weer bij!!! Jeahh!!
Ik ga me klaar maken voor de duik van het jaar!!!
Liefs Berdien!!
Paps en mams tot maandag!!! Klinkt dat ff leuk!!!
Dikke kus!

  • 01 Januari 2010 - 15:54

    Betsie:

    meid wat was het vreemd gisteravond dat je er niet was ik kreeg natuurlijk weer een traantje in me ogen maarja over drie maanden ben je erweer.wat een baas heb je om jullie zolang te laten werken ! maar ook lekker met die duik dat het warm water is. geniet er de komende twee weken dat Rinus en Gerrie er zijn. gert en ik sparen al voor als Antwa gaat!!!! Dikke kus

  • 01 Januari 2010 - 17:20

    Marjolein.:

    Hé Berdien!

    Gelukkig nieuwjaar hé!
    Je verhalen klinken helemaal geweldig.
    om jaloers op te worden.
    Veel plezier met paps en mams straks.

    Liefs, Marjolein

  • 01 Januari 2010 - 17:58

    Daan En Betty:

    Hey lieve Berdien,

    jij ook een heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig 2010!!

    Dikke kus van ons 4en,maar vooral van Daan en je schoonmoeder

  • 01 Januari 2010 - 19:24

    Binky:

    Gelukkig nieuw jaar.

    En tot over een maand :P

  • 01 Januari 2010 - 19:50

    Mams:

    Zie je maandag. Tot kijk

  • 01 Januari 2010 - 22:34

    Chantal:

    Gelukkig nieuwjaar !

    Je hebt deze keer wel geluk met nieuwjaarsduik hoor,
    t was hier knetterkoud !

    liefs !

  • 03 Januari 2010 - 10:35

    Gaby:

    Jij ook de de allerbeste wensen voor 2010!!!

    Denk dat jouw nieuwjaarsduik dan toch een stuk aangenamer was.... (Check de foto's maar op de nieuwjaarsduik hyves van Ammers.)
    Veel plezier morgen met paps en mams

    Liefs, Gaby

  • 04 Januari 2010 - 12:17

    Emiel:

    Hay Berdien,

    De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
    Ik heb niet veel van me laten horen maar ik volg je nog altijd op de voet!

    Wat een vette foto's zeg met al die BNers;-)
    Jammer dat je er niet bij was maar ik heb het helemaal naar me zit gehad met oud & nieuw bij je familie.
    De nieuwjaarsduik heb ik dit jaar ook in wat aangenamer water gedaan(douche), heerlijk.

    Veel plezier met je ouders komende weken.

    Het gaat je goed. XXX Emiel

  • 05 Januari 2010 - 18:50

    Dorine:

    Hey berdien ook een knallend 2010 voor jou natuurlijk. De nieuwjaarsduik hier was erg koud denk doe jij het toch beter. Leuk he dat je paps en mams er nu zijn. Kan je alles laten zien en aan ze vertellen. Toch wel erg leuk om dat te delen. Nou geniet ervan met zijn 3en kus

  • 06 Januari 2010 - 08:59

    Jenny:

    Hey Berdien,
    Jij ook de beste wensen voor 2010!!!!
    Geniet nog een tijdje van de warmte, hier ijkoud (wel lekker schaatsen)
    Fijne tijd met je pa en ma, en vergeet zijn verjaardag niet (doen wij ook niet)
    Groetjes Jenny en de Kokkies

  • 06 Januari 2010 - 10:22

    Danielle:

    Heej berdientje,
    De beste wensen voor 2010 !!
    Veel plezier met je pa&ma
    Geniet ervan!!
    xx

  • 10 Januari 2010 - 22:22

    Tineke:

    He Berdien,zit een beetje te klooien op de computer ,kom ik jou site tegen.Wist wel dat je een feestbeest was maar zo erg?Ik zal vast oordopjes kopen voor als je weer thuiskomtVeel plezier met je pa en ma
    en geniet ervan je leeft maar een keer!Groetjes van je buurvrouw Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Berdien

Gewoon omdat ik in Zuid Afrika geen tijd had om met olifanten door te brengen... Dit keer geen werk, geen vrijwilligerswerk, maar wel een doel! De olifanten en de bountystranden! De rest van de reis is een leuk extraatje!! Ik heb er zin in!

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 88370

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 16 Februari 2018

Frank&Berdien op reis

20 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Doen waar je blij van wordt

14 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Omdat het kan!

19 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ik & mijn rugzak

02 September 2009 - 26 Maart 2010

Just having fun...

Landen bezocht: